• Ultimele adaugate
  • Produse recomandate
  • Vizitatori online

    Acum sunt 7 vizitatori online.

    Analiza sistemului electric al vehiculelor hibride


    Imaginile produselor pot avea caracter ilustrativ. Va rugam consultati descrierea produsului.


    Download GRATUIT!

    Optiuni produs:

    Download GRATUIT:





    Materialele pentru descarcare gratuita, sunt carti, cursuri preluate de pe alte site-uri si indeplinesc conditia de copyright impusa de UE in sensul ca, autorii (sau, mai rar, mostenitorii, detinatorii drepturilor de autor) sau editurile, le-au pus gratuit la dispozitia publicului. In general acestea pot fi doar descarcate pentru uz personal.


    • Descriere
    • Alte detalii
    • Comentarii
    Document prezentat in limba romana.

    Sistemul complet a unui vehicul este proiectat pentru a dezvolta suficienta putere de propulsie la nivelul rotilor in asa fel incat acesta sa respecte o serie de performante impuse de standardele in vigoare. Evident, aceste repere sunt fixate de cerintele motoarelor cu combustie interna existente pe piata.

    Asadar sistemul de propulsie trebuie sa fie dimensionat functie de masa vehiculului, incarcarea si performantele impuse. Sistemului de propulsie al vehiculului sedimensioneaza o acceleratie corespunzatoare legii lui Newton F=ma. Acceleratii acceptabile pentru vehicule sunt in gama 0.15-0.3g, cu alte cuvinte la un autovehicul cu masa de 1500kg, sistemul de propulsie trebuie sa dezvolte o forta de 2205-4410N.

    Acceleratii agresive care ajung in zona 0,6g, necesita o forta de 8820N sau chiar mai mare. Limita fortei de tractiune este fixata de masa vehiculului si de forta normala de contact a pneurilor cu asfaltul. Coeficientul de frecare uzual al pneurilor de cauciuc cu suprafata de rulare este 0,85. Desigur aceste coeficient este in caz ideal, in realitate valoarea lui fiind mai mica, motivata de existenta mizeriei, a apei, petelor de ulei etc. pe suprafata de rulare.

    Vehiculele cu destinatie pentru transport de pasageri necesita un raport putere de varf pe masa de 10kW/125kg pentru accelerare corecta si in concludenta cu specificatiile impuse. Variantele sport sau de lux ale vehiculelor tind sa creaca acest raport la 13kW/125kg.

    In acest curs se vor discuta in detaliu directive de dimensionare a sistemului de propulsie cu componente motor/generator, electronica de putere si unitati de stocare a energiei electrice.

    Avand in vedere faptul ca acest curs face apel la atentia inginerilor electro, nu se vor analiza sau dezbate subiectele de mecanica transmisiei, sau a motorului cu combistie interna, acestea fiind considerate ca atare. Intreaga discutie se refera la ansamblele electrice ale vehiculului.

    Poate esti interesat si de:

    Sisteme de reglare cu esantionare
    Aplicatii fotovoltaice - Home made
    Fabricarea celulelor fotovoltaice cristaline
    Calculul sarcinii tehnice a captatorilor solari

  • Categorie: Electronica de baza
  • Descarcare sau livrare spre: Romania & Moldova
  • Fi primul care scrie un comentariu acestui produs. Opinia ta conteaza!  Scrie opinia ta!

    Acest produs a fost adaugat in catalogul nostru la data de 14 martie 2016.

    Content

    Comunitate educativa pentru electronisti

    electroKITS.ro este un site dedicat pasionatilor de electronica. Dorim sa cream o comunitate educativa pentru electronisti, prin care sa aducem un aport macar minim daca nu semnificativ in crearea viitorilor ingineri.


    Printr-o maniera profesionala incercam sa explicam fiecare kit electronic dedicat acestora. Site-ul mai contine numeroasa documentatie gratuita pentru o intelegere mult mai usoara a contructiilor electronice.


    Pentru a descarca gratuit, este necesara crearea unui cont.


    Procedura de inregistrare este extrem de simpla si nu ar trebui sa dureze mai multe de 15-20 secunde. In plus, de acum ajungi la descarcarile favorite mult mai repede.


    Materialele pentru descarcare gratuita, sunt carti, cursuri preluate de pe alte site-uri si indeplinesc conditia de copyright impusa de UE in sensul ca, autorii (sau, mai rar, mostenitorii, detinatorii drepturilor de autor) sau editurile, le-au pus gratuit la dispozitia publicului. In general acestea pot fi doar descarcate pentru uz personal.